Klachten

 

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:

info@broyeurfabriek.nl

Vermeld in de onderwerpregel “klacht”.

We zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Keurmerken en reviews

Stichting Webshop Keurmerk - Veilig en betrouwbaar

Als uitstekend beoordeeld door onze klanten

Betaalmethoden

iDeal

Apple Pay

BanContact

SEPA Overschrijving

KBC/CBC Payment

Belfius Direct Net

SOFORT Banking

PayPal

Klarna Achteraf Betalen

 

Bezorgmethoden

Brenger

© 2012 - 2021 Broyeurfabriek | sitemap | rss