Service afdeling

Broyeurfabriek Nederland heeft kwaliteit en service hoog in haar vaandel staan:

  • 2 jaar volledige garantie op uw broyeur, onderdelen en arbeidsloon.
  • Alle producten voldoen aan de laatste Europese Normen.
  • Broyeurtoiletten van de Broyeurfabriek Nederland worden in eigen fabriek vervaardigd.

 

Mocht ondanks de hoge kwaliteit van Broyeurfabriek Nederland toch iets niet in orde zijn, neem dan eerst contact op met onze eigen technische dienst voor een vraag of euvel naar: TD@BROYEURFABRIEK.COM​ vermeld altijd uw factuurnummer of ordernummer zodat wij u snel van dienst kunnen zijn.

Ook kunt u ons bellen op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur. (break tussen 12.00-13.00 uur) op tel. nr. 088 5012900 optie 2.
Mail een foto als u het niet kunt uitleggen of uitspreken naar:  TD@BROYEURFABRIEK.COM ​- Wij helpen u graag.

Serviceprocedure:

Hou uw factuur bij de hand, de dagtekening geldt als ingangsdatum voor de garantie termijn, binnen deze periode worden de noodzakelijke onderdelen kosteloos ter beschikking gesteld. Broyeurfabriek Nederland is producent en internetbedrijf en voert geen reparaties aan huis uit.

Neem altijd eerst contact op, alvorens u een artikel toestuurt ter reparatie, bepaalde storingen zijn eenvoudig op afstand op te lossen, dat scheelt u veel tijd en ongemak. Tevens weet u of uw klacht onder de garantie valt.  

  • Indien u de storing niet zelf kunt verhelpen, kunt u uw losse broyeur schoongemaakt en goed verpakt naar ons versturen.
  • Moet er onverhoopt een toilet retour komen dan is het binnenwerk opsturen meer dan voldoende welke met slechts 2 schroefjes los uit het keramiek te halen is.
  • Uitsluitend nemen wij reparaties in behandeling welke goed schoon zijn en voorzien van een kopie koopbon en een duidelijke klachtomschrijving met daarop ook uw telefoonnummer, of klik onderaan deze pagina het formulier aan , print het uit en stuur dit ingevuld met het artikel mee.
  • Wij kijken uw apparaat na, repareren het en sturen het binnen 2-5 werkdagen onder rembours terug.

Tarieven op aanvraag, mail ons eenvoudig: td@broyeurfabriek.com.

De bepaling of er sprake is van garantie ligt bij Broyeurfabriek Nederland.

 

Enkel reparaties met formulier kunnen worden nagezien.
Gelieve schoon aanleveren i.v.m. hygiënevoorschriften.

 

WILT U EEN VRAAG STELLEN OF ONS EEN
ANDER BERICHT STUREN?

  Klik hier:
    
sales@broyeurfabriek.com

 

U ONTVANGT ZSM EEN ANTWOORD.

 

  • Reparatieformulier uitprinten en met artikel meesturen
    Reparatieformulier uitprinten en met artikel meesturen

    Reparatienummer (in te vullen door TD)
    Datum ontvangst (in te vullen door TD)
    AFZENDER
    Naam
    Adres
    Postcode en Plaats
    Telefoon
    Factuurnummer/aankoopbon *
    Ontvanger
    Naam Broyeurfabriek-Nederland / MegaMove
    Adres DE HOOGE AKKER…

Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.